کنکوری های اقتصاد

فرصتی برای استفاده کردن از نظرات دوستان در زمینه رشته اقتصاد

کنکوری های اقتصاد

فرصتی برای استفاده کردن از نظرات دوستان در زمینه رشته اقتصاد

رتبه9 کشور(کارشناسی ارشد اقتصاد90)


من برای کنکور 90 از15 تیر1389 شروع کردم(البته قبلا دروس پایه را مرتب خوانده بودم مانند ریاضی پایه) رشته دبیرستانم ریاضی بود،قبل از تابستان 89 هدف ومنابع را مشخص و آماده داشتم واز 15 تیر شروع به برنامه ریزی کردم(البته هر چه زودتر شروع کنید بهتر است)وقرار گذاشتم که مثلا برای تابستان باید کتاب خرد سالواتوره،خرد2شاکری،کلان تیمور رحمانی وریاضی کنکور وآمار1 و2 وتجارت سالواتوره رو بخوانم بعد از تابستان حدود 70 تا80 درصد موارد بالا را مطالعه کرده بودم وبعد کم کم تا مهر در بعضی دروس دور اول را تمام کرده بودم و از مهرشروع کردم به خواندن برای دور دوم وهمزمان خلاصه برداری می کردم(اگر زودتر بتوانید به مرحله خلاصه برداری برسید درصد موفقیت شما افزایش می یابد) وهم کتاب تست نظری و2000 تست تیمور رحمانی وتست ریاضی وآمار را کار می کردم وهمواره تست های نمونه رو انتخاب می کردم.همواره درس هایی رو که ضریب بیشتری داشته در اولویت قرار می دادم مانند خرد وکلان ومعمولا بهترین زمانها را به این دو دروس اختصاص می دادم.بعدهر یک ساعت معمولا5 تا حداکثر 15 دقیقه استراحت می کردم،خوابم 6 تا 8 ساعت بود(حدود 15 تا 30 دقیقه هم ظهرها)

دو هفته مانده به کنکور تقریبا فقط خلاصه ها را می خواندم البته دروس تخصصی رو در کل تا 70 درصد رسیدم مرور کنم البته شما می توانید باشروع زودتر به مرور 100 درصد برسید.

مقدار مطالعه من در کل،در مدت 8 ماه،1654 ساعت بود که به طور متوسط روزانه8/7 ساعت البته من ترم قبل کنکور 19 واحد داشتم شما می توانید با توجه به استعدادتون ومقدار تلاش مورد نیاز برای رسیدن به هدف مدت مطالعه خود را تنظیم کنیدمثلا من اقتصاد نظری دانشگاه تهران رو هدف گرفته بودم وسعی کردم روزانه 10 ساعت به طور متوسط مطالعه داشته باشم که به8/7 توانستم برسم.

دنیای ایده ال من

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 03:51 ق.ظ http://www.paya69.blogfa.com

سلام واقعا جالب بود چه اراده ای . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
امیدوارم از وبم دیدن کنی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد