کنکوری های اقتصاد

فرصتی برای استفاده کردن از نظرات دوستان در زمینه رشته اقتصاد

کنکوری های اقتصاد

فرصتی برای استفاده کردن از نظرات دوستان در زمینه رشته اقتصاد

سوالات اقتصاد خرد المپیاد91

با توجه به اینکه امکان خروج سوالات از ازمون وجود ندارد سوالات به صورت کلی در این پست درج شده اند


اثبات رابطه اولر با درجه همگنی یک.

بررسی مدل رهبری قیمت.

بدست اوردن ضابطه منحنی قرارداد بوسیله دو تابع مطلوبیت دو فرد.

بدست اوردن مقدار و قیمت مناسب تولید در شرایطی که در داخل انحصار و در خارج کشور رقابت. باشد.

اگر زباله ها به صورت کیلویی 1000 تومان برای از بین بردن انها از شما هزینه ببرد، مطلوبیت شما چه تغییربی خواهد کرد اگر این زباله ها به صورت بسته های5 کیلیویی و هربسته 5000 تومان هزینه داتشه باشد.



سوالات دروس دیگر در پست های بعدی بر روی ویلاگ قرار خواهد گرفت.

نظرات 8 + ارسال نظر
حسابی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام.
ممنون از وبلاگ خوبی که ایجاد کردین.

سلام.
خواهش میکنم.انشاا... که مفید واقع بشه.

کرمی موفق جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://tkm5.blogfa.com

بازم سلام

من یه وبلاگ ادبی دارم

اگه علاقه داشتید سر بزنید

حامد الوندی جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.economicshuddle.blogfa.com

سلام
با افتخار لینک هستید

جفره جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://jofreh87

سلام
وبلاگ خوبی دارید .
با آرزوی موفقیت برای همه ی کنکوری ها و بالخصوص المپیادی ها
موفق باشید

رضارفیع نظر شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://economist20.blogfa.com

سلام مرسی از دعوتتون من چه جوری میتونم یه شما بپیوندم؟
لینکتون هم کردم

جروند شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 04:49 ق.ظ

سلام
لینکتون کردم
خوشحال میشم بازم به ما سر بزنین

ابوالفضل عباسی شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام سوالا خیلی خلاصه نیس؟؟؟
برای درسای بعدی یه خرده وفصل تر بنویسین ممنون
در ضمن اگه میشه نظرات رو هم زودتر تایید کنین

سلام
همانطور که قبلا هم گفتم با توجه به اینکه امکان خروج سوالات از جلسه نیست فقط باید به خلاصه ان ها اکتفا کرد
در ضمن دنبال خود سوالات نباشید بلکه دنبال این باشید که ذهن طراح روی چه مطالبی متمرکز بوده

o.r شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

باباکمال برو دنبال بیست خود بگرد .ماکه داریم بیست میگیریم حالا کو تاالمپیاد فعلا کنکوره روبچسب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد